top of page

Customer Care Specialist 

 
 

Foodsi powstaÅ‚o z miÅ‚oÅ›ci do Å›rodowiska oraz pysznego jedzenia. DodajÄ…c do tego dużą dawkÄ™ technologicznej zajawki oraz biznesowego zaciÄ™cia, stworzyliÅ›my polski, foodtechowy startup, który dziÄ™ki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.

 

Poza aplikacjÄ…, z której jesteÅ›my bardzo dumni (mamy już ponad 500 000 pobraÅ„), szybki rozwój Foodsi nie mógÅ‚by siÄ™ odbyć bez zespoÅ‚u wyjÄ…tkowych, gÅ‚odnych rozwoju i wyzwaÅ„ ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespoÅ‚u, tym razem na stanowisko Customer Care Specialist, gdzie potrzebna jest dobra energia! 😊

BÄ™dziesz zajmowaÅ‚_a siÄ™ obsÅ‚ugÄ… osób, które ratujÄ… jedzenie z Foodsi i czasami potrzebujÄ… naszej pomocy.

 

Stanowisko pracy to Customer Care Specialist.

Z perspektywy umiejÄ™tnoÅ›ci i kompetencji oczekujemy, że:

 

  • Twoje pierwsze skojarzenie ze sÅ‚owem “problem” to “solving” 😜

  • PracowaÅ‚eÅ›/aÅ› w startupie / dziale CS firmy technologicznej

  • JesteÅ› pozytywnÄ… i empatycznÄ… osobÄ…

  • Masz doÅ›wiadczenie na podobnym stanowisku

  • Nie lubisz, gdy coÅ› wisi w Inboxie, a TwojÄ… domenÄ… jest porzÄ…dek

  • Masz lekkie pióro, umiesz pisać merytorycznie, miÅ‚o i wiesz kiedy polukrować wypowiedź emoji 🌈

  • Biegle znasz jÄ™zyk polski i komunikatywnie posÅ‚ugujesz siÄ™ jÄ™zykiem angielskim

 

Dodatkowo fajnie, jeśli:

 

  • Znasz narzÄ™dzia do zwiÄ™kszania produktywnoÅ›ci: Slack, Clickup, Google Docs, Trello

  • Å»yjesz z duchem zero-waste

  • Potrafisz pracować samodzielnie, dziaÅ‚asz z inicjatywÄ… i zaangażowaniem

 

Twoje gÅ‚ówne zadania:

 

  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Użytkownikami aplikacji

  • RozwiÄ…zywanie problemów

  • Wspólne omawianie przypadków w celu zwiÄ™kszenia zadowolenia klientów

  • WspóÅ‚tworzenie strategii komunikacji z Użytkownikiem

 

A tego możesz oczekiwać od nas:
 

  • wynagrodzenia w przedziale 4 000 - 7 000 PLN netto na B2B

  • posiadania realnego wpÅ‚ywu na rozwój dziaÅ‚u CS Foodsi

  • pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech

  • nowoczesnego sprzÄ™tu do wydajnej i przyjemnej pracy

  • szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia, o które zadba prywatna opieka medyczna

  • wygodnego i nowoczesnego biura w centrum Warszawy (mieÅ›cimy siÄ™ w HubHub Nowogrodzka Square) oraz elastycznych godziny pracy

  • pracy w mÅ‚odym i ambitnym Å›rodowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi

  • last but not least: Twoja praca realnie przekÅ‚ada siÄ™ na zmniejszenie iloÅ›ci marnowanego jedzenia i ma pozytywny wpÅ‚yw na naszÄ… planetÄ™ 🌱

​

Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ!

bottom of page