Customer Care Specialist
Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.
Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 500 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespołu, tym razem na stanowisko Customer Care Specialist, gdzie potrzebna jest dobra energia! 😊
Będziesz zajmował_a się obsługą osób, które ratują jedzenie z Foodsi i czasami potrzebują naszej pomocy.
Stanowisko pracy to Customer Care Specialist.
Z perspektywy umiejętności i kompetencji oczekujemy, że:
-
Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “problem” to “solving” 😜
-
Pracowałeś/aś w startupie / dziale CS firmy technologicznej
-
Jesteś pozytywną i empatyczną osobą
-
Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Nie lubisz, gdy coś wisi w Inboxie, a Twoją domeną jest porządek
-
Masz lekkie pióro, umiesz pisać merytorycznie, miło i wiesz kiedy polukrować wypowiedź emoji 🌈
-
Biegle znasz język polski i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim
Dodatkowo fajnie, jeśli:
-
Znasz narzędzia do zwiększania produktywności: Slack, Clickup, Google Docs, Trello
-
Żyjesz z duchem zero-waste
-
Potrafisz pracować samodzielnie, działasz z inicjatywą i zaangażowaniem
Twoje główne zadania:
-
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Użytkownikami aplikacji
-
Rozwiązywanie problemów
-
Wspólne omawianie przypadków w celu zwiększenia zadowolenia klientów
-
Współtworzenie strategii komunikacji z Użytkownikiem
A tego możesz oczekiwać od nas:
-
wynagrodzenia w przedziale 4 000 - 7 000 PLN netto na B2B
-
posiadania realnego wpływu na rozwój działu CS Foodsi
-
pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech
-
nowoczesnego sprzętu do wydajnej i przyjemnej pracy
-
szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia, o które zadba prywatna opieka medyczna
-
wygodnego i nowoczesnego biura w centrum Warszawy (mieścimy się w HubHub Nowogrodzka Square) oraz elastycznych godziny pracy
-
pracy w młodym i ambitnym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi
-
last but not least: Twoja praca realnie przekłada się na zmniejszenie ilości marnowanego jedzenia i ma pozytywny wpływ na naszą planetę 🌱
Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ!