top of page

Customer Care Specialist 

 
 

Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.

 

Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 500 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespołu, tym razem na stanowisko Customer Care Specialist, gdzie potrzebna jest dobra energia! 😊

Będziesz zajmował_a się obsługą osób, które ratują jedzenie z Foodsi i czasami potrzebują naszej pomocy.

 

Stanowisko pracy to Customer Care Specialist.

Z perspektywy umiejętności i kompetencji oczekujemy, że:

 

  • Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “problem” to “solving” 😜

  • Pracowałeś/aś w startupie / dziale CS firmy technologicznej

  • Jesteś pozytywną i empatyczną osobą

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Nie lubisz, gdy coś wisi w Inboxie, a Twoją domeną jest porządek

  • Masz lekkie pióro, umiesz pisać merytorycznie, miło i wiesz kiedy polukrować wypowiedź emoji 🌈

  • Biegle znasz język polski i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim

 

Dodatkowo fajnie, jeśli:

 

  • Znasz narzędzia do zwiększania produktywności: Slack, Clickup, Google Docs, Trello

  • Żyjesz z duchem zero-waste

  • Potrafisz pracować samodzielnie, działasz z inicjatywą i zaangażowaniem

 

Twoje główne zadania:

 

  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Użytkownikami aplikacji

  • Rozwiązywanie problemów

  • Wspólne omawianie przypadków w celu zwiększenia zadowolenia klientów

  • Współtworzenie strategii komunikacji z Użytkownikiem

 

A tego możesz oczekiwać od nas:
 

  • wynagrodzenia w przedziale 4 000 - 7 000 PLN netto na B2B

  • posiadania realnego wpływu na rozwój działu CS Foodsi

  • pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech

  • nowoczesnego sprzętu do wydajnej i przyjemnej pracy

  • szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia, o które zadba prywatna opieka medyczna

  • wygodnego i nowoczesnego biura w centrum Warszawy (mieścimy się w HubHub Nowogrodzka Square) oraz elastycznych godziny pracy

  • pracy w młodym i ambitnym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi

  • last but not least: Twoja praca realnie przekłada się na zmniejszenie ilości marnowanego jedzenia i ma pozytywny wpływ na naszą planetę 🌱

Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ!

bottom of page